Biz Kimiz

RENKLERİN ODAĞINDA BİÇİMLENEN GÜZELLİK YOLCULUĞU

Sanatın ve modanın başkenti İtalya’nın Milano kentinde kurulan Flormar, 1970 yılında Avrupa ile Asya’yı birleştiren İstanbul’a taşındı. Bu eşsiz şehrin bitmeyen enerjisinden aldığı ilham ile dünyanın en dinamik makyaj markalarından biri olmayı başaran Flormar, 110 ülkede 40 bin satış noktasına ulaştı. Renk bilimini makyaj sanatı ile harmanlayarak kendisini yenilikçi ürünleri geliştirmeye adayan marka, Türkiye’nin ilk 500 ihracatçısı arasında yer almaktadır.

Flormar, 2008 yılında başladığı perakendecilik yolculuğuna dünya çapına yayılan 250 şehirdeki 950 mağazası ile hız kesmeden devam etmektedir. Genç, renkli, eğlenceli ve hayat dolu alışveriş deneyimi ile cilt bakımından makyaja, aksesuardan parfüme kadar zengin seçeneği tek çatı altında sunan Flormar, kaliteden taviz vermeden erişilebilir fiyatlarla kadınlara en yakın duran güzellik markası olmayı hedeflemektedir.

Dünyaca ünlü bağımsız araştırma şirketi* tarafından açıklanan rapora göre renkli kozmetik kategorisinde küresel olarak en hızlı büyüyen marka Flormar seçilmiştir. Her 4 günde 1 mağaza açan, her 1 dakikada 250 adet ürünü tüketicilerle buluşan Flormar, bir çok pazarda önderliğini sürdürürken Türkiye’de de lider konumu korumaktadır.

Flormar’ın çoğunluk hissesi 2012 yılında üç nesilden beri aile şirketi olarak işletilen Groupe Rocher’ye geçmiştir. İş ailesini ve markasını büyütmek için gerçekleşen bu birleşme ile lider güzellik markası olma yolunda gücüne güç katan Flormar, küresel rekabet karşısında bir çok başarıya imza atmaya devam etmektedir.

Kendilerini renkler aracılığıyla ifade etmeyi, trendleri takip etmeyi ve en önemlisi, her durumda güzel görünmeyi seven kadınların en yakın arkadaşı olmayı hedefleyen marka, istikrarlı büyümesini sürdürerek her üç yılda bir iş hacmini 2 kat artırmayı hedeflemektedir.

*Euromonitor, Reinventing Global Color Cosmetics, 30/11/2016, Londra.